قیمت 17000تومان

تاتو موقت شیمر اصل محصولی شگفت انگیز و بی نظیر تاتو موقت فوق العاده آسان در عرض چند دقیقه ماندگاری تا 7 روز ... بدون هیچ گونه درد و عوارض جانبی دارای 10 شابلون آماده برای طراحی طرح دلخواه شما ضد آب و فوق العاده با کیفیت ...برای اولین بار در ایران حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید.

ما با معرفی این محصول شگفت انگیز این امکان را به شما می دهیم که تاتو های فوق العاده زیبایی را به صورت موقت و 7 روزه در اختیار داشته باشید. از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا، بدون درد و عوارض، و ضد آب بودن آن می باشد.


 
شما با محصول جدید تاتو موقت اکلیلی شیمر Shimmer می توانید تاتو های فوق العاده زیبایی را حتی برای کودکان دلبندتان به صورت موقت در اختیار داشته باشید. این خالکوبی ها می توانند با دست، قلم موهای نقاشی و با استفاده از مرکب های ضد آب نیز بر روی پوست کشیده بشوند که البته به هر حال در مقابل خالکوبی های دائمی راحتر پاک می شوند.

 

برخی از ویژگیها
1) 3 بسته رنگ اکریل دار  2) تتو شیمر شامل 10 شابلون آماده از طرح های متقاوت و زیبا  3) قلم طراحی و چسب مخصوص  4) ارسال به تمام نقاط کشور با پست سفارشی و پیشتاز  5) هزینه پرداخت در محل به مبلغ کالا افزوده می شود.

 

خرید وسفارش محصول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط زهره در پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب: تاتو موقت شیمر -فروش تاتو موقت شیمر -فروش پستی تاتو موقت شیمر - فروش اینترنتی تاتو موقت شیمر - فروش آنلاین تاتو موقت شیمر - خرید تاتو موقت شیمر - خرید پستی تاتو موقت شیمر - خرید اینترنتی تاتو موقت شیمر - خرید آنلاین تاتو موقت شیمر - خرید آسان تاتو موقت شیمر -قیمت تاتو موقت شیمر - ,

ساعت 22:51 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت